22 Nisan 2015 Çarşamba

Sensory Couple

Çoooookkkk uzun bir aradan sonra ben yine buradayımmm. 2 yıldan fazla oldu blog paylaşımı yapmadım. Açıkçası çok yorucu entrika dolu koşturmaca ile geçen 2 yılın ardından ben yine buradayım sevgili takipçilerim.
 
Blog yazmaya ara verdim ama dizi izlemeye ara vermedim. 2015 in iddaalı yapımlarının sıkı takipçisiyim. Zaman buldukça diziler hakkında size bilgi vermek istiyorum.
 
Hiç kuşkusuz 2015 yılı ilk çeyreğinin en merakla beklenen dizisi SENSORY COUPLE dizi oldu. ( Micky sağolsun :) ) Dizi ile ilgili genel bilgileri verip hemen düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.


Kanal: SBS
Yayın günü: Çarşamba-Perşembe
Bölüm Sayısı:16
Tür: Dram- Komedi-Polisiye-Fantastik
Oyuncular:  Park Yoochun - Choi Tae Ho
Shin Se Kyung - Oh Cho Rim
Nam Goong Min
Yoon Jin Seo
Kim So Hyun - Choi Eun Seol


Konusu: Kısaca özetlemek gerekirse Choi Tea Ho'nun kız kardeşi Choi Eun Seol, yanlışlıkla kendi ile aynı ismi taşıyan esas kızın yerine ,psikopat bir seri katil tarafından öldürülmüştür. Abisi Choi Tae Ho kız kardeşinin katilini bulmak için polis memuru olur. Gerçek Eun Seol ise katilden kaçarken trafik kazası geçirmiş ve hafızasını kaybetmiştir. Geçmişe dair hiçbir şey hatırlamaz. Trafik kazasından sonra olağan üstü bir yeteneğin sahibi olmuştur. O diğer insanlardan farklı olarak kokuları burnu ile algılamıyor, bizzat kokuları görebiliyordur. Bir gün polis memuru Choi Tae Ho ile Choi Eun Seol'ün yolları kesişir ve hikaye  başlar.
 
FİLMDEN BAZI KARELER
 
(saunada, erkekler bölümünde suçluyu yakalamaya çalışırken çok komiklerdi :D)


(memur choi esas kızımızı test ediyor. kokuları burnuyla değil gözüyle algıladığının ispatı.  maşa burnundayken naneli şeker kokusunu algılayabiliyor.)

 
Memur Choi'mizin pek bir tatlı halleri :))
 
( Zavallı choi duygularını yitirdiği için uykusunun ne zaman geleceğini bilmiyor en olmadık yerlerde horlamaya başlıyor :) ) 
 
(Bu üçlü hem çok dalavereci hem çok komik :D)
Dizinin henüz 7 bölümü yayınlandı. Şimdilik beklenileni verdiğini düşünmüyorum. Park yoochun hayranları olarak en az Rooftop the Prince gibi olağanüstü bi yapıt bekliyordum ama hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Komik yerleri yok mu var, hiç mi eğlenmiyorum ,evet eğleniyorum. Bazen acaba suçlu kim diye meraktan çatlamıyor muyum, evet çatlıyorum. Ama yine de bişeyler eksik be hacım. Diliyorum dizi geri kalan 9 bölümde beni utandırır ve harika işler ortaya çıkarır.  Açıkçası diziden çok hoşlanmama nedenim başroldeki kızımızın anormal rol yapıyor olması da olabilir. Her hareketi abartı. Oyunculuğu gözümü fazlasıyla tırmalıyor. Sevemedim nedense...
 
Dizi bittikten sonra güncelleme yapacağım. Şimdilik benden bu kadar. Selam ve saygı ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder