8 Haziran 2013 Cumartesi

En Güzel Kore Dizi Ost 'ları

Bir çok Kore dizisi izleyen biri olarak tabi ki müptelası olduğum Ost'lar da bulunuyor. O kadar kaliteli müzikler var ki içlerinde, bazen müziklerinden etkilendiğim için, bir diziyi birden fazla izleyebiliyorum. Şaka değil çinça çommal !  Çok çok beğendiğim 6 tanesini sizlerle paylaşıyorum. :)

İşte hayatımın dizi Ost listesi :

1- SS501 - Because I'm Stupied (Boys Over Flovers)

(Boys Over Flowers'ı 7 defa izledim. 5 defa Lee Min Ho için izledim 2 defa bu şarkıyı diziyle beraber dinleyebilmek için. Abartısız söylüyorum. İlginç bir tılsım var şarkıda. Bir defa dinleyip bırakamazsın, defalarca dinler halde bulursun kendini. Kim Hyun Joong'un gözüme karizmatik göründüğü yer bu şarkıyı söylediği zamanlardır.)


2- Never Say Good Bye (My Girl)

(Hani oğlan eski sevgilisine döndü ya hani aşk sarhoşu oldu da esas kızımıza tekme attı ya hah işte ben orada sinir krizleri geçiriyordum ki bu şarkı imdada yetişti. Sinirlerim yumuşadı hafiften. Bugün bile rahatlamak için Never Say Good Bye dinlerim, dinletirim. Korece şarkılarda İngilizce sözler olması çok fazla hoşuma gitmiyor ama bu şarkı için geçerli değil. İngilizce ve Kore ile birlikte şarkımız pek asil)



3- Jung Young Hwa-You Have Fallen For Me (Heartstrings)

(İlk dinlediğimde sadece "du gun du gun" kısmını anlamıştım. Sonra dinlediğim de "Na du saranhae." ahh dedim müzik ayrı güzel anladığım iki kelimenin bende yarattığı hisler ayrı güzel. Şarkıyı dinleyip de bu müziğe ve abimiz Young Hwa'nın sesine hayran olmamak elde değil)




4- Seo Yoo Suk- Ah Reum Da Oon Sa Ram (My Name İs Kim Sam Soon)

(Dizinin yanılmıyorsam 12. bölümünde ilk defa duyduğum bu müziği şuan bile dinliyorum. Zavallı Sam Shik, aptal ayıdan kurtulmak isterken bu şarkı çalmaya başlamıştı. Geri kalan 5 bölümde de sürekli komedi aşk sahnelerinin ardından çalıyordu. Sanki biraz Latin havası var müzikte. Belki de bu kadar hoşuma gitme nedeni budur. Ehehehe ayıptır demesi Latin müziklerine karşı da boş değilim.)



5- Ali- Hurt (Rooftop the Prince)

(Harika ötesi, abartmıyorum, günlerce etkisinden kurtulamadım bu müziğin. Nedensiz yere dinleyip dinleyip ağlamıştım. Yazanın, besteleyenin, söyleyenin emeğine sağlık.)





6- Depression Of The Director (Personal Taste)

(Personal Taste, izlediğim ikinci Kore dizisidir. Beni Kore manyağı yapan suçlu budur. İlk izlediğim Snow Queen, açıkçası güzeldi ama çok etkileyici değildi. Personal Taste ile karşılaşmasaydım belki de Kore dizilerini bırakacaktım. Beni bu diziye bağlayan en önemli unsurlardan biri de gitar ve piyanonun harika birleşiminden oluşan Ost'udur.  Hatta öyle etkilenmiştim ki ders için hazırladığım slaytların arkasına hep bu müziği ekledim. Ahhh yeppudaaa yine dinleyesim geldi.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder