8 Haziran 2013 Cumartesi

Kore Dizileri ; Top Listesi

Kore dizisi izlemek istiyorsunuz; ama hangisini izleyeceğinize karar veremiyorsunuz. İnternette Kore dizisi araştırması yapmaya başladınız ve cuk diye sayfama düştünüz. Misafirlerimi eli boş göndermek olmaz. İşte Çok Gubuz Blogu'nun top listesi !

En Kesinlikle İzle Top Listesi!



1- My Name is Kim Sam Soon 
(Bu listedeki birçok dizi birinci sırayı hak etse de en hak edeni kesinlikle Sam Soon. En gerçekçi, en eğlenceli, bir solukta izleyebileceğiniz mükemmel ötesi dizi. ) (:


2- Rooftop Prince
(Arkadaş tavsiyesiyle izlediğim ve iyi ki izlemişim dediğim harika yapım. Dizi, Kore'de büyük ses getirdi ve 2012 Uluslararası Seul Dizi- Film ödüllerinde en iyi dizi ödülünü aldı.Ayrıca Trt-1 yapımı olan Osmanlı Tokadı adlı dizinin orjinal senaryosu bu diziye aittir. Oyunculuk, senaryo, konu işlenişi ve Ost'lardan memnun kalacağınıza eminim.)


3- My Girl 
(İtiraf ediyorum 4 defa izledim, 5. defa yine izlerim. Başroldeki ablamızın o mini mini şeker hareketleri beni benden aldı. Ostları da ayrı bir güzel tabiki. Konusu klişe olsa da kendini severek izleten romantik komedimiz listemin üst sıralarını hak ediyor.) :)


4- Protect the Boss
(Aklı kıt kuzenler,  patronuyla başı belada olan esas kız ,çatlak baba ve babaanneyle keyifli vakitler sizleri bekliyor. İlk defa İslam dinine dair ritüellere yer veren bu diziyi alkışlıyorum. Kızın namaz kılarak dua etmesi çok hoştu.)


5- Answer to 1997
(Çoğu kişinin listesinde olmayan bu diziyi gerçekten çok sevdim.  Başrol oyuncuları popüler olmadığından olsa gerek internette diziyle ilgili pek fazla yazı yok. Ama siz gelin beni dinleyin ve Answer'ı izleyin. Şiddetle tavsiye ediyorum. Kızın babasının ommaaaaa diye ağlayışına bir saat gülmüştüm.) (:


6- Boys Over Flowers
7- Once Upon a Time in Saengchori 
8- Syungkyuwan Scandal
9- Secret Garden
10- Nice Guy

En Vakit Kaybı Top Listesi !


1- Panda and Hedgehog  
(İzlediğim diziler güzel olmasa da kesinlikle bitiririm normalde; ama bu diziye gerçekten katlanamadım ve 6. bölümde şutladım. İzlemeyin izlettirmeyin. böyykk)



2- Lie To Me 
(İlk bölüm çok eğlenceliydi ama sonra batırdılar diziyi. Ne sıkıcıydı hiç bitmeyecek sanmıştım.)



3- To The Beautiful You 
(Beklentilerim büyüktü; hüsrana uğradım. Shinee ve f(x) hayranları keyif alabilir ama ben beğenmedim.)



4- Love Rain 
(Konu güzel olsa da başrol oyuncuları problemliydi. Farklı oyuncularla çekilseydi mükemmel bir dizi olabilirdi. Kabul Jang Geun Suk ve Yoona çok popüler olabilir ama bu onların her işte başarılı olacakları anlamına gelmiyor. Bu diziyle başarısız da olabileceklerini göstermiş oldular.)



5- The King of Drama's 
(O nasıl bir sondu yaaa. Eski Türk filmlerine taş çıkarttı absürtlükte. Ahahaha adam kör oldu resmen. Berbattı çinça !)



6- You Have Fallen For Me  
(Aslında bu diziyi sevdim; ama diğer dizilere göre başarısızdı.)

7- Playfull Kiss 
(Kim Hyun Joong hayranları öve öve bitiremiyor playfull kiss'i ama ben beğenilecek bir tarafını göremedim. Kasıntı oğlanla yapışkan kızın hikayesi.)

8- Marry me Mary
(Kötü listesine ekleyip eklememekte kararsız kaldım. Kötü değildi ama iyi de değildi. Acaba vaktin varsa izle listesine mi ekleseydim. AAAAAAA BULLA BULLA)

9- Bad Guy   
(Bu diziyi cezalandırıyorum. Çok güzeldi çok beğenmiştim ama sonu öyle bitmemeliydi. Çok ağladım ya. O yüzden siz de izleyip benim gibi üzülmeyin. Sana ceza Bad Guy en kötü listesindesin !)

10- Pasta
Dizi ilk bölümlerle kendini severek izletiyordu ancak sonradan sıktı. 20 bölümden oluşması bir süre sonra insanı bayıyor. Sürekli mutfakta makarna yapmaları ve konunun sürekli yemekle ilgili olması da eksi. Tek olumlu tarafı yakışıklı oppaların fazlalığı. Hele o İtalyan takımı. (No Min Woo farkı :))) Bu dizinin de izlenmeye değer olduğunu düşünmüyorum. Vakit kaybı.

En Vaktin Varsa İzle Pişman Olmazsın Top Listesi !

1- The Greatest Love
2- Personal Taste
3- You Are Beautiful
4- My Girl Friend is a Gumiho
5- Coffee Prince
6- Düşlerimin Prensi
7- City Hunter
8-  I'm Sorry I Love You
9-  Flower Boy Next Door
10- Snow Queen
11- My Princess

15 yorum:

  1. Renkler ve zevkler paylaşılmıyormuş bunu bir kez daha anlamış bulunuyorum.Sizin görüş açınız tamamen farklı sanırım..Bence bunları bu şekilde kategoriye ayırmak hiç de doğru değil,bunu okuyan kişiler sizin zevkleriniz doğrultusunda yönlendirilmek zorunda kalıyor;oysa ki o gereksiz diye nitelendirdiğiniz veya zaman kaybı dediğiniz bir çok dizi,kabul görmüş ve oldukça sevilmiş diziler listesinde yer alıyor.Herkes sizin sevdiklerinizi izleyip -ehh ya da izleme dediklerinizi-izlemek zorunda değil.Sadece hoşunuza giden dizileri yazmanızı öneririm;şayet diğer dizilere iğneleme yaparsanız hiç izlemeyen kişilere haksızlık etmiş olursunuz-ki(!)çünkü bu sadece sizin düşünceniz.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunda sana katılıyorum dediğin gibi beğenmediklerini kötülemişsin playful kiss love rain to the beautiful hakkın yok benlara kim hyun joong her zaman övgüye layık ve güzel dizi yinede sana kalmış beğenmemk bu beni ilgilendirmiyor ilgilendiren kısım yorumların hiç iyi değil hem ayrıca rabia solak senin berbat dedğin o diizler ne kadar izlenme rekrları kırdı biliyormusun ne kötü ne abartılmış hiç biri bi takmışsınız yeşil çam havası saçmalayıpta bulandırma ortalığı sen gitde izlediğin dizilere bak türk dizilerinde bulursun bu yeşiçam havalarını anladın mı

      Sil
    2. Ben de aynısını düşünüyorum bu listedeki hemen hemen her diziyi izledim zevklerimiz tamamen zıt ve sen benim beğendiğim dizilere yorum yaptığını sanarak(!) bildiğin hakaret etmişsin. Ki hiç hoş değil.

      Sil
    3. sonuna kadar katılıyorum ki annem playfull kiss i 5 6 kere izledi ve bıkmadı bu şekilde kötülenmemeli, o vakit kaybı diziler iyiydi ve rekor kırdılar yani.

      Sil
  2. bence çok güzel olmuş yorumların neredeyse aynı şeyleri düşünüyormuşuz diziler hakkında ama bence en sıkıcı ve abartılmışlar kısmı yapıp bir numarasına da SECRET GARDEN ı koymalıymışsın ayrıca herkes ne düşündüğünü yazmakta özgürdür sanırsam ne yani başkası öyle okuyacak etkilenecek diye yazmayalım mıı? Herkes izlesin iyi mi kötü mü kendi karar versin sonuçta biz izlemeyin demiyoruz imi amaa

    YanıtlaSil
  3. playful kiss i başlarda ben de beğenmemiştim ama sonradan çok hoşuma gitti açıkçası

    YanıtlaSil
  4. bloguma kendi görüşlerimi yazmakta özgürüm sanırım. fikir verme amaçlı yazdığım şeyler bunlar. dikkate alıp almamak şahıslara bağlı. evet zevkler ve renkler tartışılmaz. benim zevklerim de bunlar :) playfull kiss dizisinin youtube için çekilen özel bölümleri çok eğlenceliydi sadece :) secret garden diğerlerine göre daha iyi olduğunu düşünüyorum. ama tabiki bir sam soon edemez :)))

    YanıtlaSil
  5. NAGİHAN KUŞ27 Nisan 2014 11:22

    YHA SENİ APTAL PLAYFUL KİSSE KÖTÜ DEYİP BOYS OWER FLOWERS`'I 6. SIRAYA KOTMUSSUN MANYAK ZEVKİNE TÜKÜRİYİMMM

    YanıtlaSil
  6. merhaba sıralamanıza bende katıldım playfull kiss bencede vakit kaybı buradaBENCEDE nin anlamını bilmeyenler var :) bof da çok iyi değildi senaryo kotu oyunculuk götürüyor diziyi bence..ama birinci faith olmalı diyorum :) secret garden da senaryo berbat berbat ötesiii yeşilçam vari ve fNTASTİK KISIMLARI AYY ÇOK KÖTÜYDÜ..iki şey iyiydi kim jon won ve oskaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. kusura bakmayın ama secret garden gibisi yok bikere dizi ödüllere boğuldu playfull kiss de başroldeki oppayı bende seviyorum ama playfull kisse harika diyip secret garden a kötü deme abartmış olursun

    YanıtlaSil
  8. Tabiki kendi blogun istediklerini yazabilirsin ama bazı dizilere haksızlık etmişsin kesinlikle katılmıyorum you have fallen for me yi yeni bitirdim ve iyiki izlemişim eğer izlemeden önce bu bloğa baksaydım izlemezdim bence sen kötüleri değilde iyileri yaz beğendiklerini paylaş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendı yorumumda belırttım bende senın gıbı düsünüyorum bloglarda yorum ddegıl konu anlatılmalı . yada begendıkleri yazılmalı

      Sil
  9. gözüm hep HER LOVELY HEELS aradı . bence bloglarda yer alması gereken bır dızı . ayrıca bloglarada yorum degıl konu anlatılmalı yınede sagol

    YanıtlaSil
  10. Love rain e yaptigin yoruma sasirdm tabiki senin gorusun ama jang geun suk bana gore gerek mimikleri gerekse yakisikliligi ve yetenegiyle love rain dizine hayat veren ve herkese sevdiren mukemmel bi oyuncudur. Ayrica mary stay out all night ta izlenmesi gereken nadide romantik komedilerdendr

    YanıtlaSil