7 Haziran 2013 Cuma

Once Upon a Time in Saengchori (Bir Zamanlar Saengchori)




YapımYılı: 2010-2011
   Yayınlandığı Kanal: TvN
Bölüm Sayısı: 20
Bölüm Süresi: 45 dk
    Oyuncular: 

Ha Suk Jin
  Lee Young Eun
  Kim Dong Yoon
Kang Nam Gil 


Artık saf aşkların konu edindiği Kore dizisi izlemek istemiyorum dedim ve açtım isyan bayrağını. Daha ilginç bir konusu olmalı, daha izlenesi, daha heyecanlı... Aradım taradım yemedim içmedim, günlerce uğraştım. Desem mi demesem mi? :) Yok yok demeyim denk geldi,ismi dikkatimi çekti, izlemeye koyuldum: "Once Upon A Time in Saengchori" yani "Bir Zamanlar Saengchori." Aman ya Rabbim sen nasıl sevilesi bir dizisin, yanaklarını sıkarım senin oy oy oy. Komedi var, gizem var,aşk var, aksiyon var, dram var,meraktan çatlamak desen var. Var da var yani,daha ne olsun. Uzun süredir bu denli eğlendiğim bir Kore dizisi olmamıştı. 

ahanda gülmekten yarıldığım sahne :D


Şu iki şebelek de dizi boyunca çok güldürdü :D

Sarhoş olduğunda köpekleşmek ne demek bize öğretti. Sevimli şeysin esas kız :))

Yakışıklı Gıcık Esas Oğlan

Dizinin konusuna gelince; finans şirketinin çatlak çalışanları, kendilerinden bin kat fazla çatlak olan patronlarını sinirlendirir. Patron onları işten kovmak ister ancak yetkilerini tam olarak kullanamamaktadır. Kendi iradeleriyle istifa etmeleri için çalışanları, Saengchori adlı köye sürgüne gönderir. 
Patronun sağ kolu, matematik dehası Jo Min Sung yıldırım çarpması sonucu rakamları tanıyamamaktadır. İşini kaybetmemek için bir süre Seul'den uzaklaşması gerekir. Saengchori'ye mecburi olarak gider.
Ancak gittikleri köyde tuhaf şeyler olmaktadır.Hepsini tehlikeli, gizemli, komik ve macera dolu bir köy hayatı beklemektedir. 

Dizinin Enleri:
En Komik Sahne: Patron Park Gyu'nun, şirkete baskına geldiğinde eline telefon yapışması.
En Dramatik Sahne: Şube müdürünün ölmeden önce telefonda kızlarıyla konuşması.
En Eğlenceli Sahne: Çalışanların mesai saatlerinde oynadıkları oyunlar.
En Komik Karakter: Şakalarıyla ünlü Han Ji Min
En Uyuz Karakter: Jo Min Sung 
En Çatlak Karakter: Park Gyu ve kızı Victoria 
En Sevimli Karakter: Beceriksiz dedektif Kim (roman yazarı)
En Sevimsiz Karakter: Köyün Sahte Muhtarı ve karısı

Kısa Bir Not: Bu dizi hayatımda olmasını istediğim erkek profilini belirlememde yardımcı oldu.Han Ji Min (Kim Dong Yoon) gibi !  
Zayıf değil şişman değil, çok uzun değil kısa değil, komik, esprili, karizmatik, şeker, güçlü, duygusal.Hemen Kore'ye gidip bu adamı bulmalıyım!

Daha fazla bir şey yazmak istemiyorum izleyin anacım izleyin. Pişman olmayacaksınız. :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder