11 Temmuz 2013 Perşembe

Kore Filmleri

Çok Gubuz Blog, en izlenilesi Kore Filmleri listesini iftiharla sunar :)


Not: Filmlerle ilgili açıklama yapma gereği duymuyorum. Zira filmleri 1'den 15'e kadar sıralayışımdan, ilk hangi filmi izlemeniz gerektiğini anlayacaksınız. İyi seyirlerrrr :))

1- Sunny (Komedi)
2- My Sassy Girl (Komedi)
3- My Way (Savaş, Tarih, Dram)
4- Hatırlanacak Bir Anı (Dram)
5- The Classic (Dram, Tarih)
6- Kitabına Göre (Komedi)
7- Bir Milyonerin İlk Aşkı (Dram)
8- April Snow (Dram)
9- Love 911 Banchangkko (Komedi)
10- Baby and Me (Komedi)
11- Pieta (Dram)
12- Daisy (Dram)
13- Daddy Long Legs (Dram)
14- 200 Paunds Beauty (Komedi)
15- A Were Wolfboy (Fantastik)


2 yorum:

  1. bu gönderinin altında yorum yazmak tamamen tesadüfidir notundan sonra başlamak istiyorum :) ya görüşlerimiz ne kadar çok benziyor birbirine resmen okurken acaba ben yazdımda hatırlamıyor muyum diye bile düşündüm abartmadan :) özellikle my name is kim sam son va diğer top listelerdeki dizi yorumlarımız tamamen bir bu arada yeri gelmişken when it is at night dizisi de güzel :) tabi kim sam soondan sonra hiç bir dziyi beğenmez oldum ama napalım elimizdekiler bunlar tavsiye ettiğin diğer dizileri de guk izleyeceğim tanışabilmek ümidiyle çal gaa :) çonnın hülya mida :) sırf yorum yapmak için hesap açtım ya inanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. aklın yolu bir tabii. söylediğin diziyi izlicem. zevklerimiz uyuşuyor madem bu dizi beğeneceğime eminim. :))))

    YanıtlaSil